Opplev nye Oslo

Ny kampanje viser at Barcode har mer å tilby enn høyreist arkitektur og kontorlokaler for store bedrifter.

90777 1cea3 original
90778 8f2e2 original

Barcode i Bjørvika er en ung destinasjon i Oslo. Det siste bygget i den ikoniske høyhusrekken stod ferdig i 2017.

– Selv om Oslo-befolkningen har sett skylinen på avstand, er det fortsatt mange som ikke har opplevd området på gateplan. Gjennom kampanjen ønsker vi å opplyse folk om det varierte tilbudet man kan oppleve her, med over 30 anerkjente restauranter, butikker og gallerier. Her finnes noe for alle og enhver, og vi ønsker deg velkommen til å ta en reise innom, sier Caroline Klein Nilsen i Oslo S Utvikling.

– Når du er på reise til en ny by er du åpen for å prøve nye ting, og siden Barcode i Bjørvika er en ny del av Oslo inspirerer «reiser» folk på en naturlig måte. Spesielt når det skjuler seg så mange unike aktører på samme sted. Liker du å spise på Nodee Barcode, da liker du kanskje også markedets beste kjøtt hos Vaaghals, eller friske østers på Stock. Formen på konseptet gjør også at kampanjen tar seg godt ut i flere kanaler, forteller kreatørene Marcus Hassel og Torkel Skjolden i Hausmann.