Pol og TINE øker tempoet med YT

YT er på banen med nytt kommunikasjonskonsept og nye filmer. Bak konseptet står reklamebyrået Pol, og bak kamera står Aparent med Kavar Singh og Niels Windfeldt.

YT oke tempoet

YT er en serie produkter spesielt utviklet for trening. Enten du er helt i startgropen eller satser for fullt, så gir YT næringen og energien du trenger for å få maks ut av treningen. YT hjelper deg rett og slett med å yte ditt beste.

Dette mangfoldet av aktiviteter og utøvere var noe vi ønsket å få fram i uttakene sammen med en stor dose energi, sier teamet i Pol.

Kampanjen frontes av sprinteren Salum Kashafali, sammen med en rekke talenter innenfor sin gren.

Se filmen her.

Andre involverte

G

Gro Haugen

Leder Markedskommunikasjon i TINE

H

Helene Sandvik

Brand Manager Markedskommunikasjon i TINE

L

Linn Heidi Nemeth Lunde

Leder Merkevare og Markedskommunikasjon i TINE