PowerOffice med B2B-stunt under Oslo Business Forum
De neste par dagene samles flere tusen ledere til konferansen på Lillestrøm. En perfekt anledning til å markedsføre sitt regnskapssystem til nettopp bedriftsledere, mener PowerOffice.
– Når Oslo Business Forum først samler så mange ledere på ett og samme sted, syntes vi det var en særdeles god anledning til å bygge litt merkevare for PowerOffice. Vi har derfor laget 20 unike reklameboards på Lillestrøm, som snakker direkte til like mange kjente virksomheter – og deres toppledere, sier Johanne Mosti Borøy, markedssjef i PowerOffice.
Bedriftene som æres med egen skreddersydd reklame, er blant andre NRK, Schibsted, Telenor, E24, Skatteetaten, Flytoget, Hafslund, PWC, Statkraft og Eidra. Felles for alle, er at de er offisielle partnere eller medlemmer av Oslo Business Forum.
I tillegg suppleres kampanjen med tilsvarende digitale boards på Oslo Lufthavn, og flere av de største flyplassene i Norge.
– I tråd med konseptet «Har du 2 minutter», som vi lanserte i vår, løfter vi også i denne kampanjen frem situasjoner ledere kan kjenne igjen fra sin egen hverdag, altså de evige små avbrytelsene med spørsmål, forslag og innspill fra ansatte – om mer eller mindre personlige forhold som angår jobben. Budskapet er at vi anerkjenner at det er krevende å være sjef, men heldigvis er regnskapet enkelt. Iallfall om du bruker PowerOffice, sier Borøy, som håper kampanjen vil lokke frem smil både hos ledere og de ansatte.
Det er Morgenstern reklamebyrå som har utviklet konseptet og kampanjeideen.
PowerOffice er et regnskapsprogram som er utviklet og skreddersydd for små og mellomstore bedrifter. Selskapet har hatt en kraftig kundevekst de siste årene – mye takket være kreativ markedsføring som har skilt seg tydelig ut i en ellers traust kategori.
Selskapet vant også sin aller første Sølvfisk i april, for nettopp filmen «Har du 2 minutter?»
Involverte byråer
Involverte
Johanne Mosti Borøy
Markedssjef PowerOffice