Rosa sløyfe til alle tider: Designet av FUS! og Dinamo for å redde liv

Dinamo og FUS! Animasjon har laget en animasjonsfilm som handler om å vise solidaritet med brystkreftrammede og støtte livsviktig forskning på brystkreft.

Sløyfa

Blekket har akkurat tørket på en liten, men viktig animasjonsfilm for Kreftforeningen og Brystkreftforeningens Rosa sløyfe-aksjon. Den lever nå sitt eget liv utendørs og i sosiale medier. Konseptet for årets aksjon står Dinamo reklame bak, og denne filmen er ført i pennen av illustratør Steph Hope fra FUS! Animasjon.

– Fantastisk givende å få jobbe med noe så viktig sammen med flinke folk i FUS! Animasjon. Og dertil flinke praksisstudenter fra Westerdals – Julie, Daniell og Iris som startet det hele, sier kreativ leder Espen Dysvik Hagen i Dinamo. Han legger til: – Oppfordrer hele bransjen til å kjøpe en Rosa sløyfe. Jeg kler den. Alle kler den.

Årets Rosa sløyfe er designet for å redde liv av byTiMo – og aksjonen handler som alltid om å vise solidaritet med brystkreftrammede og støtte livsviktig forskning på brystkreft.