Si det som en fisker – ny kampanje
I løpet av 2024 har Garbergs sammen med Fisherman's Friend lansert det nye nordiske konseptet «The Strong Original». Symbolet, fiskeren, har kommet tilbake, kledd i merkets karakteristiske farger, og har dukket opp i nye og uventede sammenhenger, noe som har fått stor spredning og oppmerksomhet.
Aktuelt byrå
Garbergs
Nå kommer neste steg i form av kampanjen «Si det som en fisker». En on-pack-kampanje i begrenset opplag hvor Fisherman's Friends fisker hjelper til med å sette ord på det man vil si til sjefen, kompisen, partneren, lokalpolitikeren eller hvem man enn ønsker å gi en sterk beskjed rett fra Nordsjøens salte bølger.
Kampanjen vil være synlig på utendørsmedia, i sosiale medier og digitale kanaler (OLV og Digital Display) i Norden fra begynnelsen av september.
– Det føles fantastisk gøy at vårt nye konsept har blitt så godt mottatt at vi allerede tør å tro at mange er klare for å la vår fisker få tale deres sak. Skulle jeg gi en pakke til vår fisker, ville det vært «You slay» med friskheten av salmiak/bringebær, sier Patrik Nilsson, Regional Business Manager.
Involverte byråer
Garbergs
Involverte
Patrik Nilsson
Regional Business Manager Fisherman's Friend
Lisa Titusson
Head Of Marketing Sweden / Brand Manager Fisherman's Friend
Hanne Flaten
Brand Manager Fisherman's Friend Norway