SISTE: Bring gir deg pikante detaljer fra hjemmekontoret!

Akkurat nå som de fleste av oss er sulteforet på småprat og trivialiteter fra bransjen, så lanserer Bring det fysiske magasinet «Hjemme hos». Magasinet tar temperaturen på hvordan det står til på de ulike hjemmekontorene – og er fullspekket med smått og stort fra reklame- og mediebyråbransjen.

Bring Mag Artikkelbilde6

Velkommen inn

I over en ukes tid har redaksjonen reist rundt og besøkt noen av bransjens mest kjente fjes. Det har resultert i et 16 siders magasin fylt med god stemning og trivelig sommerlektyre.

– Det er jo godt å se at de fleste faktisk har holdt humøret oppe såpass lenge. Nå som vi ser enden av tunnelen føles det jo godt å kunne slå fast at det har gått ganske bra med de fleste, sånn rent jobbmessig, sier Mads Bergstrøm.

En smak av privaten

Overgangen fra kollegaer med kjøtt og blod til pikselerte versjoner med skurrete lyd, krokbøyd over kjøkkenbord, i en litt mer privat setting har jo blitt en vane. Men, hvordan står det egentlig til der hjemme?

– Dette er jo et produkt av ren og skjær nysgjerrighet. Kanskje litt voldsomt å kalle det en studie, men jeg tror de fleste av oss kommer til å gjenoppdage gleden av fysiske opplevelser. Det er faktisk ingenting som slår ting som er til å ta og føle på. Data er bra, men ekte mennesker er mye, mye bedre, sier Marius Hanstad.

Til å ta og føle på

Selve magasinet er en trykksak som blir distribuert gratis til byråer og folk i bransjen. Perfekt å ta med seg inn i sommerferien.

– Det er jo perfekt timing for å slå et slag for fysisk kommunikasjon. Denne DM-en har som mål å feire at vi snart er tilbake på kontoret, etter en velfortjent sommerferie, sier Gunn Anita Bendixsen i Bring.

– I tillegg vil den forhåpentligvis skape litt begeistring, legger Børre Jensen til.

Vil du ha magasinet?

Her kan du få det tilsendt.

Involverte

K

Kyle Meyr

Fotograf

B

Børre Jensen

Ansvarlig hos kunde

I

Ine Reinemo

Ansvarlig hos kunde