Sjukt billig
I en verden hvor det meste blir dyrere, kan det være forløsende når prisene faktisk går ned. Byggmax vinner stadig pristester og senker nå prisen ytterligere.
Aktuelt byrå
Publicis Kitchen
– En god pris gir en god følelse, derfor tenkte vi det kunne være gøy å lage prisreklame som ikke viser pris, men heller følelsen en god pris kan gi, sier kreativt team Hans Martin Rønneseth og Thomas Askim i Publicis, Kitchen.
– Ja, for det å oppdage at du har råd til å realisere byggeprosjektene, enten det er ny platting, garasje eller trehytte til ungene er jo skikkelig deilig, legger konsulent Hans Moe til.
Kampanjen skal gå i hele Skandinavia, og Markedssjef hos Byggmax, Karin Svenhagen tror dette er noe som resonnerer godt i alle markedene;
– Känslan av att slippa billigt undan är densamma i hela Skandinavium. Därför låter vi priset tala för sig självt även i Sverige och Danmark
Platta Helle grå
Terrassebord
Parketten
Involverte byråer
OMA
Regi
Martin Melvold
Kreatør
Kim Rebecca Torninger
Prosjektleder
Mari Åse Hajem
Lyddesigner
Andre involverte
Karin Svenhage
Ansvarlig hos Byggmax
Sanna Westman
Ansvarlig hos Byggmax