







The Creators Community er moderselskapet som samler gründernes eksisterende innovasjonshus, MESH, Founders House og Matrikel1, og vil fortsette å ekspandere med flere lokasjoner i Norden. Selskapet jobber systematisk for at det skal bli lettere å lykkes som gründer og investor i Norden.
Den nye merkevaren og identiteten til The Creators Community er utviklet i samarbeid med Mos og designer Christoffer Aadalen.
Ønsker å dyrke skaperkraft
– Under utviklingen av ny merkevareplattform for The Creators Community, så vi at innovasjonshusene det rommer allerede har sine egne særpreg og styrker, men at mentaliteten og premissene for suksess er den samme – den ligger i medlemmene og hva de klarer å utrette. Den nye merkevaren er derfor bygget rundt nettopp medlemmene og i det potensiale som finnes ved å dyrke «creators» som en del av kommunikasjonen, sier Helena Egeland i Mos.
En celledeling
Identiteten tar utgangspunkt i hvordan The Creators Community driver skapende mennesker videre og hvordan de hele tiden søker noe nytt. Logosymbolet er inspirert av verdens mest elementære fornyelsesprosess, som også er grunnlaget for all eksistens – en celledeling, som et slags ultimat symbol på skaperkraft.
Involverte byråer

Mos