Skandinavisk familietur med Volvo

Den nye Volvo XC90 tilpasser seg livets utfordringer i den nye kampanjen, som er skutt og produsert i Norge av Bacon og det svenske byrået Stendahls.

Volvo

Volvo har har i generasjoner vært ansett som den ultimate familiebilen, og i den nye kampanjen for XC90-modellen demonstrerer det svenske bilmerket at det er et ry de vil ta vare på. Enten du transporterer et halvt dusin barn, en latterlig mengde møbler, eller drar på tur til fjellene eller havet, har denne SUV-en det som skal til.

Filmen er regissert av danske Martin Werner, og produsert av Oliver Kornberg Sand & Øystein Dyb (Bacon Oslo), er skutt i Norge og er laget med det svenske byrået Stendahls.

Involverte byråer

Stendahls logo

Stendahls

Bacon 2 logo
Bacon Filmproduksjon
M

Martin Werner

Regissør

Ø

Øystein Dyb

Produsent

O

Oliver Kornberg Sand

Produsent

S

Samuel Cantor

Executive Producer

R

Rasmus Videbæk

DOP