Sniklanserer nye Toyota RAV4 Plugin Hybrid

The&Partnership Nordics sniklanserer nye Toyota RAV4 Plugin Hybrid – for hele Europa

I den nye kampanjen som starter lanseringen av nye RAV4 Plugin Hybrid, utviklet av The&Partnership Nordics, viser vi hvor godt bilen er tilpasset de nordiske forholdene, og at den har en lang rekke egenskaper som gjør den til en av de beste i sin kategori.

– Vi er selvsagt veldig stolte over å få produsere denne kampanjen for hele det europeiske markedet, og når vi vet at Norge og Sverige er de viktigste markedene for denne modellen var det veldig naturlig at vi produserte den i Norge, sier Erlend Gram Simonsen, kundeansvarlig hos The&Partnership.

Kampanjen har nå blitt rullet ut i digitale medier og i print over hele Europa, men med mest fokus på de nordiske landene der den selger mest. I kampanjen viser man hvordan nye RAV4 Plugin Hybrid er den ultimate bilen for deg som behøver både god plass, kraft och muligheten til å kjøre helt elektrisk. Her er bilen best i klassen med opptil 65 km elektrisk rekkevidde.

– RAV4 har lenge vært en av våre viktigste modeller, på både det norske og det svenske markedet. Så jeg er veldig fornøyd med at vi kunne produsere kampanjen her hjemme, og vise de mange fordelene med å kjøre Hybrid generelt og RAV4 Plugin spesielt, sier Per Christian Huse, markedssjef i Toyota Norge.

Nye RAV4 Plugin Hybrid kommer for salg i det nordiske markedet i løpet av høsten 2020.

Involverte byråer

The&Partnership

92336 69ebf original
Process Films
M

Matt Pain