Strøm deg bort

I TV 2 Sumos nye profilkampanje soner seerne helt ut uansett hvilken situasjon de befinner seg i.

90613 3f424 original
90614 fc1e1 original
90615 8db3c original
90616 2f9f7 original
90617 e809a original

Folk har fått med seg fenomenet streaming, at man i 2018 kan se på TV både i hengekøya og på hytta.


Men hva hvis det man vil se på er så bra at man soner helt ut uansett hvilken situasjon man befinner seg i? Det er tilfellet med TV 2 Sumo. Det er rett og slett så mye bra å se på at det blir lett å strømme seg litt bort.


– Det er en kampanje som først og fremst fokuserer på det gode tilbudet til TV 2 Sumo, med fine bilder av strømming i de situasjonene der det kanskje ikke passer seg helt å strømme, som en direkte konsekvens av det gode tilbudet, forteller det kreative teamet, Jens Bjørklund og Kasper Amundsen Tuvnes i Anorak.


– Selv om situasjonene i filmene selvfølgelig er «on the far side», er tematikken velkjent terreng: Hvem har vel ikke tenkt at de bare skulle strømme en enkeltepisode eller én kamp, og før man vet ordet av det har man fråtset seg gjennom en hel sesong, eller en hel serierunde, sier Christian Birkeland i TV 2 Sumo.


Kampanjen er laget av Anorak og produsert av Bacon med Matias og Mathias på regi.