Superhelt-kampanje skal rocke trønderne

Lørdag 6. september går historiens største trønderrock-konsert Trondheim Play av stabelen. I dag sparker arrangørene i gang en reklamekampanje over hele byen.

49754 356c1 original
49757 2f0a9 original
49760 8be64 original
49763 e3c24 original
49766 a116b original

Trondheim Play er navnet på en ny årlig rockekonsert på Lerkendal Arena. Lørdag 6. september samles historiens største stjernelag innen trøndersk rock, blant annet DDE, Sie Gubba, Stage Dolls, TNT og The Kids. Konserten arrangeres av Scandic Norge i samarbeid med festivalsjef og rockeprofil Svein Bjørge. Dette blir en av hovedaktivitetene i åpningskampanjen til nye Scandic Lerkendal . Hotellet blir Norges største møtearena, og så det derfor som en god idé å invitere hele Trøndelag til sommerens store musikkbegivenhet.

Trondheim Play sparker nå i gang en kampanje som hyller trønderrocken. Kampanjen er utviklet av reklamebyrået JCP Ignite, og blir blant annet å se på byens busser, boards, og i lokale medier.

Kreativ leder i JCP Ignite, Paul Little sier følgende om kampanjen.

– Vi forelsket oss i den unike posisjonen som trønderrock innehar. Disse musikerne er store helter lokalt, og har en leken tilnærming til det å underholde. Derfor syntes vi en en superhelt-kampanje var en morsom vri vi tror vil appellere til mange.

– Vi føler Trondheim Play er en god måte å gi tilbake til byen på. Vi befester med dette Scandic Lerkendal som Norges mest spennende møteplass. Her skal våre gjester kunne oppleve minneverdige øyeblikk innen musikk, idrett og større konferanser, sier Morten Hammer, direktør for nyåpninger i Scandic.

Involverte byråer

95769 9dfb8 original

JCP PRAD