Svart belte i hvitevarer
Etter å ha bistått med å «fornorske» Skousen sine kampanjer i et par år, har The&Partnership nå begynt arbeidet med å utvikle kommunikasjon spesielt for det norske markedet.
Aktuelt byrå

The&Partnership

– I Danmark har Skousen bygget sin posisjon som hvitevarespesialist siden 1957. I Norge er vi fremdeles å regne som en nykommer, og det oppleves heller ikke som like viktig å snakke med en ekspert når man skal ha nye hvitevarer. Derfor trenger vi å justere kommunikasjonen her i Norge, samtidig som vi beholder Skousens lekne og lite selvhøytidelige stil, sier Lise Høgholm Rosa i Skousen.
The&Partnership fikk oppgaven med å utvikle en ny kommunikasjonsplattform for Skousen i Norge, og i første omgang utvikle et konsept for radio.
– Folk flest er opptatt av hvitevarer kun når de trenger noe nytt. Og da vet de lite om hvilke muligheter som har kommet til siden sist de var i markedet. Da er det kjekt å kunne snakke med en som har svart belte i hvitevarer, avslutter Geir Florhaug, som står bak radiokampanjen.
Kjøleskap
Oppvaskmaskin
Stekeovn
Vaskemaskin
Involverte byråer
Andre involverte
Lise Høgholm Rosa
Creative Leader i Skousen