Arbeider Tar Myrkdalen til nye høyder Creuna har utviklet en «tøff, dristig og særegen» visuell profil og merkeplattform for Myrkdalen. Creuna for Myrkdalen, 27.september, 2013 Aktuelt byrå Creuna Logoen er like mye et symbol som et navnetrekk, og er et svært sentralt profilelement. Logoen binder det hele sammen og gjenspeiler at man er midt i opplevelsen – omkranset av fjell og daler. Skråstreken som deler bildeoppsettet, gjør det mulig å fortelle flere sider av historien samtidig: vi dras inn mot enkeltmennesket samtidig som vi blir kjent med naturen og aktivitetene Myrkdalen legger til rette for. Involverte byråer Creuna Dreis Konsept og strategi Andre involverte Jonas Fredin Frontend-utvikler Besøk nettsted → Vær forberedt på overraskelser Arbeider • Per Høj for Storebrand Blomqvist gjør merkevaraktivering med med original vri i Bergens nye kreative storstue Nyheter • redaksjonen Pravda signerer med Meriam Braanaas Nyheter • redaksjonen Prosjektleder til Retail Factory Overganger • redaksjonen Kunnskap skaper suksess Arbeider • Peil for Sparebanken Møre I vår familie, så er vi STB! Arbeider • WAL for Stabæk Fotball Se flere artikler og arbeider