Ticketmaster viderefører det vellykkede «Hva med noe helt annet»-konseptet

Julen nærmer seg med stormskritt, og Ticketmaster viderefører konseptet sitt «Hva med noe helt annet» – denne gangen i julebekledning!

Ticketmaster

Med julen følger en håndfull tradisjoner, og julegavehandelen er kanskje den aller flest av oss lar oss stresse av. Kampanjen belyser dette, illustrert ved typisk lite kreative gaver man gir til familiemedlemmer. Gjerne gaver som bærer preg av at de forlot butikken like før den store kvelden.

– Mange setter stor pris på et par sokker, men noen ganger kan det bli for mye av det gode. Det å finne på gaveideer til pappa er også en nærmest umulig oppgave for mange, og dette er noe vi ønsket å formidle med sjarm. Vet man ikke hva man skal gi - gi en opplevelse til jul, forteller kreatørene Kamilla Wold og Isabelle Eken.

– Dette er tredje gang vi gjennomfører konseptet «Hva med noe helt annet» for Ticketmaster, og jeg er veldig glad for å kunne jobbe sammen med en kunde som ser verdien av å la et konsept spille seg ut over tid og utforske alle de kule ideene som bor i det. Kamilla og Isabelle har nok en gang klart å sette en kreativ spinn på konseptet, og jeg håper dette kan være med å redde noen fra å få enda et par sokker, sier rådgiver Aleksander Steinsvik.