TINE heier på de som kommer tilbake, i ny film

Det er duket for en ny runde med film fra TINE på konseptet «Skikkelig». Denne gangen er det innsatsen til den kommende generasjonen som får et anerkjennende nikk. Til de som reiser ut for å studere, for så å komme tilbake til hjemstedet sitt og bidrar til lokalsamfunnet, i dette tilfellet på skolen. Og de som velger å gjøre ting skikkelig.

Tineskikkelig2

I filmen får vi også et tilbakeblikk på hvilken rolle TINEs produkter har hatt i nordmenns liv og oppvekst i generasjoner. Vi får et gjensyn med hvordan produktemballasjen også ofte får et langt liv i klasserom, sløydsaler og heimkunnskapsrom på norske skoler.

– TINE spiller en rolle i folks liv og produktene er en del av hverdagen, fra barn til ung voksen. Minner kobles ofte til smak, lukt og matopplevelser. Og det skapes fellesskap rundt mat og gjennom mat. Denne filmen ønsker å anerkjenne fellesskapet vi alle er en del av og bidrar til – over hele landet. Unge på vei inn i voksenlivet skal lage egne vaner, egne matopplevelser og med stor sannsynlighet videreføre det de ser som viktige verdier. Det er en hyllest til fellesskapet, og at vi trenger hverandre, sier Unn Grønvold Nikolaisen i TINE.

– Dette er en hyllest til alle de som står på, og hvordan TINE binder oss sammen. Det er nemlig ikke mange merkevarer som kan skilte med så mange felles referanser gjennom flere generasjoner. Men denne filmen er også en hyllest til noe helt annet, nemlig skikkelig gode ostesmørbrød, sier det kreative teamet i POL.

Andre involverte

K

Karianne Moger Ranem,

Senior Brand Manager, Markedskommunikasjon i TINE

G

Gro Haugen

Leder Markedskommunikasjon i TINE

U

Unn Grønvold Nikolaisen

Direktør Marked i TINE