Uimotståelige snutter fra SMFB

Mills har kommet med en spennende nyvinning til brødskiva, nemlig Laksepålegg med varmrøkt laks i to varianter: med smak av pepper og med smak av vårløk og sitron.

Mills

SMFB fikk i oppgave å lansere denne smakfulle nyheten, og kom til konklusjonen at pålegget rett og slett var uimotståelig godt! Dette kommer til uttrykk gjennom to reklamefilmer til TV og online-video, samt egne filmer til sosiale medier.

– Det er ikke så ofte det kommer nye fiskepålegg i butikken, så vi tenkte at dette er noe folk kommer til å bli nysgjerrige på, og da kan det jo være fristende å smake med én gang man oppdager det, forteller kreatørene Linus Hjellström og Pia Ølstad.

LookLook og Animasjonsdepartementet har gitt liv til det grafiske uttrykket i kampanjen, som også er å se som egne seks-sekundere til sosiale medier.

– Det har vært kjempegøy å få jobbe med SMFB på denne lanseringen, og vi er veldig spente nå som pålegget er ute i butikk og kampanjen er på lufta. Jeg har virkelig tro på at den vil stå ut og bli lagt merke til der ute, og vi ser allerede at produktet formelig flyr ut av butikkhyllene, sier fagsjef for kommunikasjon i Mills, Anette Tvenge.