
Å sanke mat i skauen eller skrote rundt i Monsens bakgård blir fort utfordrende og tullete for folk flest. Sport Outlet ønsker å gjøre det enklere. Og bedre. Derfor lanseres det nå ni deilige smaker med mat som du enkelt kan ta med deg og tilberede overalt.
– Lars Monsen er skogens og moralens vokter. Få har sett han i levende live, men de fleste har hørt om han. Selv når han ikke er til stede tenker mange «Hva ville Monsen gjort?», når de er på tur i skog og mark. Nå slipper du å lure. Enkelt og greit, sier Tom Lekven Nilsen, Leder for merkevareutvikling i Picapoint Studio som er ansvarlige for kampanjen.
Tre korte filmer, produsert for sosiale medier er ute nå. Enkle grep brukes for å overdrive dramatikk og humor – og for å be folk om å ta seg litt sammen. Det finnes en enklere og bedre måte. Se selv.
Involverte byråer
Erik Hatleli Aasen
Tekstforfatter
Astrid Ingeborg Tøsdal
Senior digital markedsfører
Kristine Kvale
Digital designer

AVIA Produksjon Produksjon
Tomtomstudio Lyd