Uten mat og drikke, duger bare Lars Monsen

Sport Outlet er ute med en ny serie turmat unnfanget i samarbeid med Lars Monsen.

Tareisammen

Å sanke mat i skauen eller skrote rundt i Monsens bakgård blir fort utfordrende og tullete for folk flest. Sport Outlet ønsker å gjøre det enklere. Og bedre. Derfor lanseres det nå ni deilige smaker med mat som du enkelt kan ta med deg og tilberede overalt.

– Lars Monsen er skogens og moralens vokter. Få har sett han i levende live, men de fleste har hørt om han. Selv når han ikke er til stede tenker mange «Hva ville Monsen gjort?», når de er på tur i skog og mark. Nå slipper du å lure. Enkelt og greit, sier Tom Lekven Nilsen, Leder for merkevareutvikling i Picapoint Studio som er ansvarlige for kampanjen.

Tre korte filmer, produsert for sosiale medier er ute nå. Enkle grep brukes for å overdrive dramatikk og humor – og for å be folk om å ta seg litt sammen. Det finnes en enklere og bedre måte. Se selv.

Involverte byråer

Picapoint
E

Erik Hatleli Aasen

Tekstforfatter

A

Astrid Ingeborg Tøsdal

Senior digital markedsfører

K

Kristine Kvale

Digital designer

AVIA ikonvarianter 2019 01 07

AVIA Produksjon Produksjon

Tomtomstudio Lyd