Det er MK Bergen som står bak kampanjen. Byrået lot seg inspirere av Gullhår og de tre bjørnene.
Mills er nær sagt monopolist når det gjelder majones. Dette ønsker vi å gjøre noe med. Derfor har vi laget en majonestube med en smart justerbar åpning. Dette er hovedtemaet i kampanjefilmen som nå blir å se på ulike TV-kanaler, sier Lise Godfrey, markedsdirektør i Kavli.
I filmen møter vi lillebjørn, mellombjørn og storebjørn.
Gjennom de tre bjørnene har vi forsøkt å dramatisere det som er en liten verdensnyhet i kjølehyllen. Nå kan man glemme saksen og krangel om ulike størrelser på majonespakken. Denne majonestuben har en størrelse som passer for alle, sier Svein Roger Selle, administrerende direktør i MK Bergen Reklamebyrå.
Produsert i Sverige. Filmen er laget av det svenske produksjonsselskapet Acne Film.
MK har hatt et ønske om å knytte til seg spennende produksjonsmiljøer uavhengig av geografi og landegrenser. Dette er første gang disse selskapene samarbeider, og dette har fungert utmerket, sier Selle.
Kampanjen blir også å finne på TV, i aviser/magasiner og butikk.
Team MK: Britt Hege Karlsen, Jon Hjørnevik, Snorre Martinsen, Per Lund og Svein Roger Selle
Acne: Produsent Marie Jobelius og regissør Sebastian Hedin
Hos Kavli: Lise Godfrey, Anders Q. Fosse
Involverte byråer
MK Norway