Utviklingen åpner stadig opp nye dører for TV-distributørene, og RiksTV ligger i forkant med å tilby innovative løsninger til kundene sine. Høstens store kampanje skal gjøre folk oppmerksomme på at RiksTV nå er mye mer enn antenner og digitalt bakkenett.
– Dette er en av de største og mest omfattende kampanjene vi har gjort på flere år, sier salgs- og markedsdirektør Bernt A. Andersen i RiksTV.
Kampanjen skal vise RiksTV sitt store mangfold av tjenester, og består av TV, webTV, radio, sosiale medier og målrettet digital annonsering.
– Den beste teknologien er den vi ikke tenker så mye over i hverdagen, eller må lese bruksanvisning for å forstå, sier kreatørene André Koot og Hans Martin Rønneseth.
– Sånn er det med RiksTV, det bare funker. Derimot kan denne typen teknologi være vanskelig å forklare på stående fot. Det syntes vi var en interessant måte å angripe oppgaven på, avslutter teamet.
«Fredrik»
«Linn»
«Petter»
«Maria»