KIND vekker liv i gamle italienske kulinariske tradisjoner

Kind har utviklet den visuelle og emosjonelle identiteten for det italienske pasta-brandet Scappi.

79887 47f24 original
79890 23c7d original
79893 14767 original
79896 c182e original
79899 2b5db original
79902 c5964 original
79905 ffe69 original
79908 9d46f original
79911 9cc89 original
79914 d836f original
79917 f9d2f original
79920 768fd original
79923 227f0 original
79926 b8886 original
79929 f6117 original

Målet for merkevaren er å inspirere til god matlaging basert på gamle italienske tradisjoner. Scappi er en samling av kvalitetsprodukter fra Italia, håndplukket for å dele den utsøkte smaken av ekte italiensk matkunst. Denne pastaen er formpresset i bronseformer og tørket på lav temperatur på tradisjonelt italiensk vis. Ved å bruke de aller beste råvarer, er veien kort til å gjenskape noe av magien som Bartolomeo Scappi skapte for selveste Pave Prius V i 1570.

With mission to inspire from the monumental «Opera Dell’Arte del culinare»

I 1570 skrev Bartolomeo Scappi den monumentale kokeboken kalt «Opera dell’arte del cucinare» som inneholder over 1000 oppskrifter fra renessansekjøkkenet. Dette har gitt oss et rikt innsyn i italiensk kokekunst på 1500-tallet. Merkevareserien Scappi har latt seg inspirere av renessansekokkens ekstreme dedikasjon til matkunsten, og søker etter de beste råvarene og det beste utgangspunktet for å skape en magisk middag.

Involverte byråer

79370 acb79 original

KIND