Tre til Hyper Interaktiv

Martin Ødegaard, Gro Larsson og Johannes Gorset er nyansatte i Hyper Interaktiv

5992 7bc05 original

Nye kunder og økt oppdragsmengde gjør at Hyper Interaktiv nå ansetter tre nye hoder, melder byrået.
– Vi opplever en sterkt økende etterspørsel etter vår kompetanse på kreative konsepter og digital kommunikasjonsforståelse, spesielt innen sosiale medier. Og med en rekke nye, spennende kunder er vi veldig glad for å få Johannes, Martin og Gro med på laget, sier daglig leder i Hyper Interaktiv, Benedikte Løvdal.

Gro Larsson er utdannet art director fra Westerdals, og hun gikk deretter på Hyper Island.
– Gro hadde praksis hos oss og har allerede rukket å jobbe med kunder som Tele2, Landkreditt bank, AksjeNorge og Komplett. Gro driver the Refinement Club som ble omtalt i siste nummer av KF magasinet, sier Løvdal.

Martin Ødegaard er utdannet tekstforfatter fra Westerdals og har tidligere vært innom Hyper Interaktiv i praksis og på engasjement.
– Martin har vært aktivt involvert i ARG-spillene «Rottenetter» og «Red Sting» for kunder som Paradox/Nordisk film og Coca Cola. Etter et kort opphold i Fender er Martin endelig tilbake der han hører hjemme.

Johannes Gorset er opprinnelig utdannet fra grafisk designer fra Westerdals men har valgt å jobbe med programmering.
– Johannes har vært med å utvikle en rekke Facebook-kampanjer for kunder som Leger Uten Grenser og Stena Line, avslutter Løvdal.

På bildet: Martin Ødegaard, Gro Larsson og Johannes Gorset. Foto: Hyper Interaktiv.