Snøfrisk - God alene, best imellom.

Arbeid av McCann Oslo og MediaFront

Snøfrisk har tradisjonelt vært markedsført som en smakshevende ingrediens til matlagingen, a la kremfløte

Snøfrisk har tradisjonelt vært markedsført som en smakshevende ingrediens til matlagingen, a la kremfløte. For å imøtekomme ønsket om en betydelig økning i salgsvolum, redefinerte vi Snøfrisk til et pålegg som gjør påleggene du pleier å spise enda bedre. Snøfrisk hører altså hjemme mellom det du allerede spiser. Konseptsetningen ble ’God alene, best imellom’. Vi benyttet til dels utradisjonelle flater i print, radio, tv og utendørs for å smette inn våre kjappe budskap. Budskapene ble bevisst holdt enkle og elementære – akkurat slik vi ønsker at forbrukeren skal oppleve Snøfrisk. Og ut fra salgstallene å dømme med 31% økning i salg ut av butikk, kan det jammen se ut som vi lyktes med det!

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.