Alt kan fornyes!

Arbeid av BåL reklamebyrå

Scanox har gjennom sammenslåingen av de kjente merkene Quick spraylakk og Bengalack etablert en kategorileder under navnet QuickBengalack.

– Alt kan fornyes er et strategisk løfte som underbygger bruksområdene innenfor disse produktene, sier produktsjef i Scanox Christina T Hanevold.

– Vi ser at bruken av lakk øker i popularitet (og får større og større aksept), og at folk vil leke, men også ta vare på ting inne og ute. Det var derfor viktig for oss å inkludere Instagram på den nye siden vår, og vi ser allerede nå at det deles mye og skapes engasjement i alle verdens farger særlig på interiør. Quickbengalack leverer over hele linjen og vil lede an videre innen en kategori i vekst, avslutter Hanevold.

– Med et så bredt nedslagsfelt i produktportefølje og distribusjon har vi forsøkt å balansere løsninger opp mot en like bred målgruppe som også fornyes, sier Bernt A Bakken i BåL Mining. 

– Fornying av ting man omgir seg med er jo noe de aller fleste liker å putte en hashtag på og dele med resten av verden. Lakkering og gjenbruk av gjenstander er slik sett en meget «ufarlig» sak å dele, og vi ser et positivt engasjement og lek med farger og ting på tvers av alle aldersgrupper, sier Bakken.

Bål Mining har utviklet konsept, logovignett, webside med filmsnutt og butikkmateriell.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.