Nytt hjem til Nordiske Hjem

Arbeid av Breakfast

Breakfast har utviklet ny profil, design og webløsning for Nordiske Hjem, en ung aktør i mylderet av nettbutikker som tilbyr interiør- og design.

Nordisk Hjem skiller seg ut i form av å være personlige i fremtoning og tone, og har stått ut i sosiale medier som en sterk, godt likt aktør.

Det levende, friske og nordiske står i sentrum for Nordiske Hjem, og har vært essensielt i utviklingen av samtlige elementer. Selvsagt har det også vært full fokus på brukervennlighet og navigasjon på web. I tillegg til å være personlige i tonen og det visuelle, skal det være lett å finne frem til noe man liker. Som del av det levende tas det i bruk gif, animasjoner, videopresentasjoner og forekommer stadige endringer. Blant annet vil profilen skifte farge etter årstider og nye trender. Dette er med på å underbygge Nordiske Hjem som personlige, levende og i stadig utvikling.

Med over 100.000 følgere på Instagram har Nordiske Hjem et godt grep om sosiale medier. Alt innhold er skapt for å enkelt kunne benyttes også i disse flatene. Effektiv bruk av nyhetsbrev og Instagram var med på å bygge interesse før lansering – og på åpningsdagen så man effekten umiddelbart. Salg- og besøkstall gikk i været, rekorder ble slått og høye forventninger ble innfridd til de grader.


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.