FranzHubert starter nettbutikk for snorkere

Arbeid av FranzHubert

Ny kunde til FranzHubert. Og denne har de laget selv.

– Vi hadde en stund vært på søken etter et prosjekt der vi kunne utforske alle aspekter innenfor netthandel. Fra konsept og design til rigging av butikk og annonsering. Helst et prosjekt som kunne være løsningen på et tydelig problem, og gjerne noe det kunne gå an å lage noe gøy ut av. Valget falt på snorking. Det er noe som på forskjellige måter berører de fleste av oss, samtidig som markedet er overraskende kaotisk for de som forsøker å finne hjelpemidler, sier Paul Rigault, rådgiver i FranzHubert.

– Dessuten er Paul en kapasitet på området, og allerede en av Snorkshops viktigste kunder, legger kollega Geir Florhaug til. 

Snorkshop.no gikk på lufta i oktober, et snaut halvår etter at ideen ble unnfanget. Bestselgerne så langt er en biteskinne og slags ansiktsmaske som snurper igjen kjeften. 

Lanseringen foregår via sosiale medier og Adwords, på skjermer hos landets legekontorer (Hvilepuls) og radio (Metro/Rox/Beat). Radiospottene er produsert av Både Og.

Når FranzHubert ikke jobber med kunder de har funnet på selv, jobber de med utvikling av kampanjer, produkter og tjenester for oppdragsgivere som Wilfa, TV Norge, Norges Golf-forbund og Avis. 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.