Fra Jan Mayen til Skøyen

Den norske skiklærprodusenten Beerenberg har valgt Kitchen som sitt nye byrå.

Beerenberg er navnet på verdens nordligste aktive vulkan, på norske Jan Mayen. Og fordi værforholdene på øya er blant de mest ekstreme på kloden, er Beerenberg også et passende navn på den nye utfordreren i markedet for ski- og utendørsbekledning. Selskapet eies av Holta Invest AS, og drives av offensive folk med bakgrunn fra bl.a. merker som Bavac og Ulvang.

– Det er alltid et vanskelig valg mellom mange flinke byråer, sier Jon Inge Gullikstad, daglig leder i Beerenberg.

– Men Kitchen overbeviste med sin strategiske kompetanse, lekne kreativitet og engasjement for både produktene våre og historien. Vi tror Kitchen er det byrået som best kan hjelpe merkevaren Beerenberg til en ledende posisjon på utendørsklær i Norge, fortsetter han.

Begeistret I Kitchen er det entusiasme for den nye utfordringen.

– Dette blir et spennende lanseringscase i en tøff kategori med sterke, norske aktører, sier daglig leder i Kitchen, Haakon Dahl.

Det kreative teamet på Beerenberg-kontoen, Thomas Askim og Eirik Stensrud, var dessverre ikke tilgjengelig for kommentar, da de er på et ikke nærmere angitt sted i full sving med arbeidet.

I tillegg til Askim og Stensrud vil kontoen betjenes av konsulent Anders Aunbu og prosjektleder Stine Prøitz.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.