Norske studenter vant D&AD-konkurranse

To studenter ved Solent University i Southampton, Anniken Bekkedal og Bjørn Myrer vant juryens gunst med en jobb for Royal National Institute for the deaf.

Sisteårstudentene i på bachelorstudiet i reklame besvarte en brief laget av M&C Saatchi, som utfordret studentene til å lage et konsept som skulle bevisstgjøre unge mennesker på hørselsskader.

For arbeidet mottok tospannet prisen «Best New Blood» på en design- og art direction-utstilling arrangert av D&AD.

– Å vinne D&AD-prisen vil komme til nytte nå som jeg skal starte en karriere i reklamebransjen, sier Annikken Bekkedal til studentavisa ved Solent University.

Premien består av ettårig gratis medlemskap i D&AD, plass i D&ADs utplasseringsprogram og en mulighet til å vise fram arbeider på foreningens nettside.

Kommentarer

Annikken Tangen Bekkedal

Prosjektleder i Futatsu Industries

8 år, 1 måned siden

Tusen takk ! :-)

Knut Røthe

8 år, 1 måned siden

Dette er superbra. Gjevere enn å vinne i Cannes på blokka mi!

Morten Lervaag Jacobsen

Konseptutvikler i Gambit Hill & Knowlton

8 år, 1 måned siden

Knallbra å se at Kreativt Forum skriver om dette.
Stolt av dere Annikken og Bjørn!