NIR: Buzzfeed, PR-rådgiverens krykke og Oslo-avtalen

Høstens podcast nr. 3 om markedsføring og PR fra Norske informasjonsrådgivere (NIR).

38531 92eef original
Sindre Holme, Marius Thorkildsen og Marius Staulen. Foto: Smeis

Den ukentlige kommunikasjonshue-podcasten fra NIR fortsetter ufortrødent. NIR lages av Marius Staulen (Statens Vegvesen), Marius Thorkildsen (PR-operatørene) og Sindre Holme (Starcom.

– Vi er ute med ny sending, denne gangen ser vi på Buzzfeed og deres content marketing-tilnærming og spør om dette er fremtiden for reklame eller noe skikkelig vås. Undersøkelser kalles for PR-rådgiverens krykke og det florerer av merkelige, morsomme og rare eksempler der ute. Vi kårer ukas beste undersøkelse. I tillegg snakker vi om Oslo-avtalen som merkevarebyggingsprosjekt og personfokusert valgkamp, forteller Holme.

Hør podcasten på Soundcloud eller iTunes.