Shell velger Kitchen

Shell i Norge har valgt Kitchen Reklamebyrå når de denne høsten skal i gang med en større rekrutteringskampanje.

38288 ca14b original

– Etter en prosess tidligere i år valgte vi å innlede samarbeid med Kitchen, sier Alice Bergfall, kommunikasjonsrådgiver i Norske Shell.

– Selv om Shell, som ett av verdens største selskaper, har nok av spennende utfordringer å tilby, har vi sett behovet for å bli mer offensive i rekrutteringsarbeidet vårt, sier Bergfall.

– Vi har mange store og spennende ting på gang på norsk sokkel, vi er i vekst og vi har derfor et stort behov for dyktige folk til alle våre prosjekter, og kampen om de beste hodene er tøff. Kitchen viste en spennende og profesjonell tilnærming til oppgaven og prosjektet, og ble derfor valgt som ny byråpartner.

Spennende problemstilling

– Alltid morsomt med nye kunder og ekstra morsomt å få jobbe med en slik problemstilling, sier Bjørn Polmar (bildet), som er ansvarlig i Kitchen.

– Med kjennskap til hva Shell, og industrien som sådan, utretter av imponerende ingeniørkunst på norsk sokkel hver eneste dag, er det ikke tvil om det er behov for veldig flinke mennesker sier Polmar.

– Når man i tillegg vet hvor stor aktivitet det er på sokkelen skjønner man også at det er kamp om de beste av dem. Utfordringen blir derfor å sørge for at potensielle kandidater får opp øynene for Shell og mulighetene de kan tilby. En oppgave vi ser fram til, avslutter Polmar.