Kitchen vant ADCE-sølv

Som eneste norske byrå vant Kitchen sølv i årets ADCE. Vinnerjobben er en film for Sparebank 1 som oppfordrer til bruk av refleks.

Som eneste norske byrå ble Kitchen Reklamebyrå premiert med metall i Art Directors Club Of Europe da filmen «Hjemveien» film for SpareBank1 forsikring mottok sølv i kategorien for kinoreklame.

Filmen, som handler om farene ved å ikke bruke refleks i høst- og vintermørket, vant også sølv i filmkategorien i årets utgave av Gullblyanten.

Arbeidet er et resultat av samarbeidet Sparebank 1 har med Trygg Trafikk om trafikksikkerhet og preventive tiltak for å redusere ulykker, og oppfordring til refleksbruk er et av disse tiltakene.

Leo Burnett, som Kitchen er en del av, ble kåret til det mestvinnende nettverket i samme konkurranse blant annet med Grand Prix og ni gull til «#LikeAGirl» for Always.

I en melding til KF sier Kitchen at de tar seieren med fatning, og samtidig oppfordrer de alle til å bruke refleks.

Se vinnerne i ADCE her.


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.