Go Electra vant filmgull for Hafslund Nett

Innholdsbyrået Go Electra vant gull i Cannes Corporate Film & TV Awards med filmen «Ett sekund» for Hafslund Nett.

Filmen er en 15 minutter lang kortfilm basert på novellen «Att döda ett barn» av Stig Dagerman. Målet med filmen er å påvirke alle som arbeider på Hafslund Nett-anlegg til å tenke sikkerhet og å være bevisste i sitt daglige arbeid.

– Filmen er sterk, og vi opplever at budskapet virkelig treffer målgruppen. Det blir alltid veldig stille i salen etter visning av filmen, sier Kjersti Sundbø, HMS-leder i Hafslund Nett.

– Vi er svært fornøyde med den jobben Go Electra har gjort for oss, og da synes vi det er ekstra hyggelig at de får en slik anerkjennelse i Cannes, sier Sundbø.

Kreativ leder i Go Electra, Håvard Arnstad, forteller at det var god stemning i Cannes, og ekstra moro var det at «Ett sekund» også var på shortlist til å vinne festivalens Grand Prix.

I tillegg til gullet for «Ett sekund» vant Go Electra også sølv for filmen «Varsellamper» for LHL/Sanofi som kunde og Burson-Marsteller som byrå.

Gull-filmen vises kun i lukkede fora foreløpig.

En fornøyd gjeng fra Hafslund Nett og Go Electra tar i mot gull for «Ett sekund». Foto: Constant Evolution 2016



Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.