Flust av Sabre-priser til norske byråer

PR-EM: Gambit, TRY, Geelmuyden Kiese, JCP, Burson-Marsteller og PR-operatørene var blant vinnerne i Sabre Awards i London tirsdag kveld.

Norske PR- og reklamebyråer ble priset hyppig tirsdag kveld da Sabre Awards ble delt ut i London av The Holmes Report. 

Geelmuyden Kiese mottok tre gull: «The Journey of Hero Norway» vant gull for Hero Norge, «Nerd Against Nature» vant gull for Den Norske Turistforeningen, mens «The Truck Driver's Mother» vant gull for Arbeidstilsynet.

To kåringer som blir én

Men i SABRE-land holder det ikke med én prisutdeling i samme by på samme dag. Tidligere på dagen mottok nemlig byrået også tre gull i innovasjonskåringen In2SABRE Awards. GK vant med «An Empty Bottle is Full of Energy» sammen med Anti for Infinitum, «Nerd Against Nature» for Den Norske Turistforeningen og «The Hassle-Free Christmas» for Aker Brygge. 

To priser som ble tre

Gambit vant to gull, begge for Norad: «Verdens vakreste nattevandring» og «Daron – Jakten på kunnskap». Den sistnenvte jobben fikk også innovasjonsprisen In2SABRE, som gjorde at byrået kunne reise hjem med tre priser i kofferten.

TRY og IUM fikk gull for Statoil-jobben «Good Advice from Young Minds», og TRY mottok også gull for «The Language Barrier» for Røde Kors.

JCP gikk til topps med vennskapsfrokostene de arrangerte med TINE på 79 av landets asylmottak. Også denne jobben vant innovasjonsgull i In2SABRE Awards.

Burson-Marsteller tok gull for Norske Hydro med «a-ha – Eternalized by Hydro in Virtual Reality».

PR-operatørene tok med seg ett gull hjem med «The Explorer» for ALFA Sko.

Her ser du vinnerne i SABRE Awards EMEA. Her ser du vinnerne i In2 SABRE Awards.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.