Lavpris, men ei «billig»

SAS lanserer en ny Nordisk salgskampanje som er utviklet av DDB Oslo. Kampanjebudskapet er «1000.000 billige reiser sas.no».

18871 21922 original
18872 640bd original
18873 44c8d original

Priskampanjer som denne er en viktig del av vår strategi. Vi tilbyr lave priser til reisemål folk ønsker, uten å kompromisse på vår service. Sier Tor Anton Bjørge, markedssjef i SAS.

DDB vant oppdraget i konkurranse med flyselskapets øvrige samarbeidspartnere i Sverige og Danmark.

Ideen bak den kreative løsningen er på en enkel og leken måte å vise at SAS akkurat nå har 1.000.000 billige reiser til mange relevante destinasjoner.

Vår ambisjon er å gjøre noe som tydelig viser lave priser til relevante destinasjoner uten at det skal kjennes «billig». SAS leverer kvalitet og det skal synes også i kommunikasjonen. Uansett budskap, sier Pelle Josephson, rådgiver i DDB.

Involverte byråer

87032 eb28c original

NORD DDB