Destination shopping
Knowit Experience skaper nye destinasjoner for shopping sammen med Avinor.
Aktuelt byrå

Knowit Experience
I forbindelse med den store sommerutfarten ruller Avinor ut en større kommersiell kampanje på landets største flyplasser. Kampanjen handler om å vise reisende det brede utvalget som faktisk finnes på flyplassene. Under konseptet «Destination shopping» er det produserte godt over 30 filmer i utallige formater til flyplasskjermer, flytog og sosiale medier.
– Målet er å få et enkelt budskap til å fly: På flyplassen finner du alt du trenger til turen – også om du ikke har alt på plass før avreise, uttaler kreatør May Linn Michaelsen, i Knowit Experience.
På de mange flatene får alt fra sandaler og sommerkjoler til frappuccinos og fries luft under vingene.
– Fra vår side er dette også første gang vi har utviklet kommunikasjon for og sammen med butikker spisesteder på flyplassene, noe som både har vært spennende og utfordrende. Vi er veldig fornøyde med resultatet og gleder oss til å bidra til at de reisende får enda mer ut av tiden sin før avreise, forteller Linn Høiestad, Trade Marketing Specialist i Avinor.
Kampanjen består både av produktfokusert innhold som er produsert i samarbeid med Flambert, og filmer til sosiale medier som er produsert sammen med Oslo Assembly.
Involverte byråer

Morten Varhaug
Planner
Janne Stensnes
Prosjektleder
Joffrey Lamirault
Motion designer
Carine Nylander
Designer
Lisa Aunhaug
Casting
Vi Duc Truong
Foto
Jakob Anderson
Fotograf
Kaja Rambæk
Food stylist
Andres Duran Duran
2nd unit foto
Alejandro Lara
Production designer
Victoria Wilhelmsen
Stylist
Nicholas Messel
Lys
Sinan Vural
Post