Destination shopping

Knowit Experience skaper nye destinasjoner for shopping sammen med Avinor.

I forbindelse med den store sommerutfarten ruller Avinor ut en større kommersiell kampanje på landets største flyplasser. Kampanjen handler om å vise reisende det brede utvalget som faktisk finnes på flyplassene. Under konseptet «Destination shopping» er det produserte godt over 30 filmer i utallige formater til flyplasskjermer, flytog og sosiale medier.

– Målet er å få et enkelt budskap til å fly: På flyplassen finner du alt du trenger til turen – også om du ikke har alt på plass før avreise, uttaler kreatør May Linn Michaelsen, i Knowit Experience.

På de mange flatene får alt fra sandaler og sommerkjoler til frappuccinos og fries luft under vingene.

– Fra vår side er dette også første gang vi har utviklet kommunikasjon for og sammen med butikker spisesteder på flyplassene, noe som både har vært spennende og utfordrende. Vi er veldig fornøyde med resultatet og gleder oss til å bidra til at de reisende får enda mer ut av tiden sin før avreise, forteller Linn Høiestad, Trade Marketing Specialist i Avinor.

Kampanjen består både av produktfokusert innhold som er produsert i samarbeid med Flambert, og filmer til sosiale medier som er produsert sammen med Oslo Assembly.

Involverte byråer

1631370428851
Flambert Produksjonsselskap
J

Jakob Anderson

Fotograf

K

Kaja Rambæk

Food stylist

A

Andres Duran Duran

2nd unit foto

A

Alejandro Lara 

Production designer

V

Victoria Wilhelmsen

Stylist

N

Nicholas Messel

Lys

S

Sinan Vural

Post