Digital undertøytest fra Kari Traa
Trigger har utviklet en digital test for Kari Traa som gjør det enklere å finne ut av hvilken type super- og ullundertøy som egner seg best.
Aktuelt byrå
Trigger Oslo
Kari Traa, Norges ledende aktør innenfor sports- og ullundertøy, lanserer i disse dager en helt ny kolleksjon for høsten. I den forbindelse har Kari Traa i samarbeid med Trigger utviklet en egen test som skal gjøre det enklere for forbruker å finne riktig super- og ullundertøy til riktig bruk i jungelen av kvaliteter, materialer og funksjoner.
Løsningen er en personlighetstest for å kartlegge aktivitetsnivå, eventyrlyst og livsstil. Resultatet er skreddersydd den enkeltes behov og favorittaktiviteter.
Allerede etter to dager har over 1000 personer tatt testen og hele 86 % har fullført hele testen.
– Det viser at dette er et verktøy kundene setter pris på og som dekker et behov, sier Bente Kvam Kristoffersen, daglig leder og rådgiver i Trigger.
Involverte byråer
Tonia Bakken Kalantzakou
Tekstforfatter
Magnus Eide
Programmerer