En nyoppusset byutvikler

Med destinasjonsprosjekter som Oslobukta i Bjørvika, Posthallen i Kvadraturen, og reiselivsdestinasjonen Nusfjord Arctic Resort i Lofoten, har Carucel en imponerende virksomhet å vise til. Nå er selskapet redesignet av Blake and Friends og gitt nye nettsider.

Steder som inspirerer

Blake and Friends har utviklet merkevarestrategi, visuell identitet og nettsider med mål om å reflektere kvaliteten i prosjektene og stedene Carucel utvikler.

Carucel Fasade medkomma

– En forfriskende annerledes eiendomsutvikler som med engasjement og stor kunnskap om byutvikling skaper unike steder som inspirerer publikum, beboere og leietakere. Det er viktig at den visuelle identiteten reflekterer dette, sier strategisk rådgiver Alexander Osa i Blake and Friends.

Frisk og oppdatert

Carucels logo er gitt et mer tidløst og selvsikkert uttrykk. Dette er oppnådd uten å miste forbindelsen til opprinnelig logo.

Carucel Businesscard
Carucel Tote

– Det var viktig for oss å utvikle en identitet som speilet menneskene, kulturen og kvalitetene i prosjektene Carucel utvikler. Målet er at den nye visuelle identiteten utstråler en leken, progressiv, frisk og moderne stil - akkurat slik vi har lært å kjenne Carucel og menneskene som jobber der, sier senior designer Sivert Mørk i Blake and Friends.

Carucel Webcase Mobil
Carucel SOME Story
Carucel SOME Feed

Nettsiden er utviklet for å vise frem selskapets virksomheter og investeringer, og hva som rører seg i porteføljen.

Involverte

C

Caroline Krefting

COO i Carucel