Farvel, papir!
Ny film fra BankID og Knowit Experience skal få flere bedrifter til å ta i bruk digital signering.
Aktuelt byrå
![82683 63032 original](https://kreativtforum.imgix.net/logoImage/82683-63032-original.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=80&transformer=imgix&w=80)
Knowit Experience
![60619 cce2e original](https://kreativtforum.imgix.net/images/60619-cce2e-original.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=788&w=1400)
![60622 51228 original](https://kreativtforum.imgix.net/images/60622-51228-original.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=788&w=1400)
Med ny film som går på luften på TV 2 i dag, og en bred digital kampanje i de kommende ukene og i høst, håper BankID å få stadig flere bedrifter til å tilby digital signering for sine kunder.
Knowit Experience i Bergen står bak kampanjen som skal sikre at flere av Norges 3 millioner BankID-brukere kan bli litt mer papirløse.
– Jo enklere transaksjoner, jo mer fornøyde blir kundene. I BankID ønsker vi å være med å bidra til visjonen om det papirløse kontor. Og med filmen håper vi å treffe lederne også i sofaen, sier kommunikasjonssjef Hege Steinsland i BankID.
Filmen tar utgangspunkt i hverdagsproblemer som kan skape både irritasjon og aggresjon.
– Vi har god erfaring med å bruke humor for å kommunisere lavinteressesegmenter som bank og finans. I filmen har vi prøvd å synliggjøre bekvemmeligheten og enkelheten i det å signere elektronisk med BankID i stedet for på gamlemåten, sier konsulent Marianne Dorthea Jacobsen i Knowit Experience.