
Shell jobber hardt for å bli ansett som aktøren som serverer de beste hamburgerne langs veien. I disse dager lanserer kjeden et nytt hamburgerkonsept på kjedens 221,0 beliggenheter over hele landet.
– Målet har vært å få flere til å assosiere gode hamburgere med Shell. Siden radio har vist seg å være en effektiv kanal for å nå ut til landets bilister, tenkte vi det var naturlig å lage egne hamburgerstasjoner også på radio, forteller Petter Andersen og Anders Asheim i Creuna.
Eskil Paus i Både Og har fungert som kringkastingssjef.
– Siden folk er forskjellige, har vi skapt hamburgerstasjoner med forskjellig musikkprofil. Ikke helt ulikt P4-universet. Et univers som også vil distribuere Hamburgerstasjonen Shell i sine reklamepauser. Det skulle nemlig vise seg å bli vanskelig å få egen radiokonsesjon i kampanjeperioden. I vår søken etter programledere, snappet vi dessuten også opp en tidligere P4-programleder som fremdeles leverer kjærlighetsfulle budskap.
Klikk på musikksymbolene under mediespillervinduet for å høre de fire radiospottene.