Hvor langt har du gått? Første Autostrada-kampanje fra Heisholt Inc.

Autostrada og Heisholt Inc. er klare med første reklamekampanje etter at kommunikasjonskonseptet Best I Landet – B.I.L. – ble lansert tidligere i år.

Hvor Langt 04 05

– Vårt nye spissede kommunikasjonskonsept har blitt godt mottatt internt og eksternt, og vi har kommet til syne i eventer som Winter Experience med isbanekjøring og nå sist Travel Experience med fantastiske kjøre- og kundeopplevelser på tur rundt om i Telemark. I tillegg har vi lansert vårt premium magasin, «Følg Dine Instinkter», som er distribuert i hele Autostradas kjerneområde, og utviklet nye hjemmesider. Med alt dette klart, gleder vi oss nå til å slippe den første reklamekampanjen i media, sier Ingrid Helene Skaalen Årnes, markedssjef i Autostrada.

– Bil er hjerte, bil er hjerne. Bil er følelser og fornuft. Hestekrefter og drømmer. Det å vise at man forstår og har ekte lidenskap for både mennesker og bil, har alltid vært viktig for Autostrada, og er det vi dramatiserer i denne første store synlige kreative kampanjen. Vi sier jo egentlig: «Med våre 12 bilmerker i alle størrelser og prisklasser har vi garantert den perfekte bilen for deg. Kom til oss for en god bilprat.» Men velger altså å spisse det slik, sier Erik Heisholt, kreativ leder i Heisholt Inc.

– Vi vil takke Heisholt Inc. for den strategiske og kreative kjøreturen vi har hatt sammen i et år nå. Vi hadde et mål om å spisse, modernisere og optimalisere Autostradas kommunikasjon både internt og eksternt, og har underveis blitt enda mer motiverte, engasjerte og ambisiøse enn det vi hadde drømt om. Vi har sammen utviklet et fantastisk verktøy for veien videre, sier Skaalen Årnes.

– Det å få lov til å jobbe med kombinasjonen av flinke, hyggelige, ambisiøse folk og fete biler, har vært en drøm. Det å kunne være diskusjonspartnere og ha tid til å utforske, teste ut, jobbe tett og ærlig langt utover en klassisk «kunde/byrå»- konstellasjon med felles ambisjoner om å utfordre den typiske bilkommunikasjonen, har vært noe av det mest spennende jeg har vært med på, sier Heisholt.

Involverte

I

Ingrid Helene Skaalen Årnes

Markedssjef i Autostrada

M

Marcel Leliënhof

Fotograf