Kampanje for brilleskille

Sommerferien står for tur og dette er også Avinors viktigste salgsperiode på flyplassene. I denne forbindelse har Knowit Experience utviklet en egen kampanje for solbrilleskille.

– Mange er nå på leit etter solbrillene de skal oppleve sommeren 2024 gjennom. Derfor laget vi en kampanje som ikke viser frem solbriller, uttaler May Linn Michaelsen, kreatør i Knowit Experience

Karusell 1
Karusell 2
Karusell 3
Karusell 4

Kampanjen vil være synlig på helsider i D2, på flytoget, i sosiale medier og på flyplassene.

Det er også utviklet en Snapchat-linse som vil være aktiv lokalt på Oslo lufthavn. Med linsen kan de reisende enkelt kunne sjekke ut brilleskille sitt og finne veien til brilleskillebutikken, også kalt Travel Value Fashion.

2 Karusell 2

Andre involverte

S

Silke Salbert

Ansvarlig hos kunde

I

Ingvild Bergsaker

Ansvarlig hos kunde