Lineage samler historier og skaper minner

KIND har utviklet merkevaren til det amerikanske livsstilmerket Lineage. Selskapet tar sikte på å fange og feire øyeblikkene som virkelig betyr noe – gjennom å samle minner og fortellinger fra ekte mennesker. Merkevaren har allerede vunnet flere internasjonale priser.

A Living Lineage

Lineage strekker seg langt utover konseptet arv; det handler om forbindelser vi skaper, hvert liv vi berører og alle livene som berører oss. «Lineage is about living. Lineage is life,» sier grunnleggeren Stephanie Prestridge. Med et mål om å vekke følelser og inspirere til refleksjon, ønsker Lineage å være en hyllest til disse øyeblikkene, båndene og tilknytningene vi danner gjennom livet.

1 Solo

«I have worked with KIND on numerous projects for over eight years and entrusted them with complete responsibility for developing the business strategy, brand, and entire product line for my new company. KIND is unmatched and globally recognized as the best at crafting emotionally resonant brands. Over the years, our professional relationship has evolved into a genuine friendship,» sier Stephanie Prestridge.

3 Solo

A Life. A Style.

Lineage utvikler ikke bare produkter; de samler historier og skaper minner. Merkevaren handler om de spesielle øyeblikkene, og varemerket minner oss om å verne om disse. Sentralt i Lineage sin filosofi står omsorg – de tror våre omgivelser reflekterer våre intensjoner og handlinger, og at vedlikehold av sterke emosjonelle bånd til våre kjære gjør oss til bedre versjoner av oss selv.

5 series A
6 Series A
7 Series A

Amerikansk verdensmester som merkevareambassadør

Lineage Lives ønsker å inspirere folk til å dele sine historier, og har engasjert ambassadører som tidligere Major League Baseball-spiller og verdensmester Buck Coats, MLB-spiller og to ganger World Series-mester Ryan Theriot, og Time Magazine «Person of the Year»-nominerte Ruby Kate Chitney for å formidle dette budskapet.

A Piece. A Purpose.

For hvert kjøpt produkt gir Lineage en betydelig donasjon til et valgfritt formål, noe som understreker deres engasjement for å gi tilbake. «Lineage er for de som gir, ikke de som tar,» forklarer merket. Dette reflekterer en dyp forståelse av verdien i å handle og ikke bare tenke.

10 solo

A Mark of Belonging

Lineage-logoen, er inspirert av en uendelig knute og symboliserer tilhørighet og sterke forbindelser mellom mennesker. Den representerer liv som er bundet sammen, generasjoner forbundet av familie eller venner, og et bånd som ikke kan brytes.

14 series B
15 Series C
16 Series C
17 Series D
18 Series D
19 Series D
21 Sereis E
22 Sereis E
23 Sereis E

«Vi har hatt gleden av å jobbe med Stephanie i mange år, og det er en enorm tillitserklæring å få ansvaret for å utvikle hele strategien og merkevaren for en stor satsing i USA. Det er også utrolig morsomt å jobbe med en kultur som overhode ikke kjenner til begrepet jantelov. Prosessen fra strategiutvikling, produktutvikling, merkevareutvikling og implementering har vært utrolig gøy. Møtet med menneskene bak Lineage og merkevare-ambassadørene har skapt vennskap for livet», sier Tom Emil Olsen, Byråleder i KIND.

24 Solo
25 Series F
26 Series F
27 Series F
28 Series G
29 Series G
30 Series G
31 Series G

Involverte

I

Isak Norum

Video / Photographer

L

Leonard Nyborg

Video / Photographer

D

Dag Sverre Sandven

Photographer