MC Oslo gir gass med ny visuell identitet
Landets største MC-forhandler har fornyet seg i samarbeid med Emdash Oslo. MC Oslo satser mot å skape gode opplevelser og en frihetsfølelse for MC-entusiaster.
Aktuelt byrå

Emdash Oslo

– MC Oslo har ambisjoner om å opprettholde sin posisjon som Norges ledende forhandler av motorsykler. I en bransje hvor det visuelle ikke nødvendigvis har stått i fokus, ser MC Oslo verdien av en sterk visuell identitet, sier styrets leder i MC Oslo, Andreas Martinussen.

Med sin unike erfaring og lidenskap for kvalitet, fortsetter MC Oslo å drive bransjen fremover, støttet av en moderne visuell identitet og nettbutikk. Dette danner grunnlaget for å fortsette å være Norges fremste MC-forhandler, dedikert til å levere minneverdige motorsykkelopplevelser for det norske folk. Deres hovedbudskap: «Sammen skaper vi MC-glede», underbygges i deres nye visuelle identitet, og kommuniserer teamets forpliktelse til motorsykler og uforglemmelige opplevelser på veien.
– Identiteten til MC Oslo skal balansere et både menneskelig, varmt og skarpt uttrykk. Vi skal unngå et stereotypisk, maskulint og kryptisk uttrykk som noen ganger er typisk for bransjen, sier Jakob Vege i Emdash Oslo.




– «Veien» utgjør en viktig identitetsmarkør for MC Oslo, og brukes aktivt i flere flater. Den formidler viktige holdepunkter som bevegelse og reise, som er en forutsetning for MC, glede og frihet, sier Jakob Vege.
Involverte byråer

Mihail Mihailov
Designer
Involverte
Andreas Martinussen
Styrets leder, MC Oslo
Ole Martin Evensmo
Digitalsjef, MC Oslo
Kim Harald Jøranli
Daglig leder, MC Oslo