MC Oslo gir gass med ny visuell identitet

Landets største MC-forhandler har fornyet seg i samarbeid med Emdash Oslo. MC Oslo satser mot å skape gode opplevelser og en frihetsfølelse for MC-entusiaster.

Mcoslo kf thumbnail2

– MC Oslo har ambisjoner om å opprettholde sin posisjon som Norges ledende forhandler av motorsykler. I en bransje hvor det visuelle ikke nødvendigvis har stått i fokus, ser MC Oslo verdien av en sterk visuell identitet, sier styrets leder i MC Oslo, Andreas Martinussen.

Mcoslo kf 1
Mcoslo kf karu 1
Mcoslo kf karu 2
Mcoslo kf karu 3 copy
Mcoslo kf karu 4

Med sin unike erfaring og lidenskap for kvalitet, fortsetter MC Oslo å drive bransjen fremover, støttet av en moderne visuell identitet og nettbutikk. Dette danner grunnlaget for å fortsette å være Norges fremste MC-forhandler, dedikert til å levere minneverdige motorsykkelopplevelser for det norske folk. Deres hovedbudskap: «Sammen skaper vi MC-glede», underbygges i deres nye visuelle identitet, og kommuniserer teamets forpliktelse til motorsykler og uforglemmelige opplevelser på veien.

– Identiteten til MC Oslo skal balansere et både menneskelig, varmt og skarpt uttrykk. Vi skal unngå et stereotypisk, maskulint og kryptisk uttrykk som noen ganger er typisk for bransjen, sier Jakob Vege i Emdash Oslo.

Mcoslo kf 3
Mcoslo kf 4
Mcoslo kf 5
Mcoslo kf 6

– «Veien» utgjør en viktig identitetsmarkør for MC Oslo, og brukes aktivt i flere flater. Den formidler viktige holdepunkter som bevegelse og reise, som er en forutsetning for MC, glede og frihet, sier Jakob Vege.

Involverte

A

Andreas Martinussen

Styrets leder, MC Oslo

O

Ole Martin Evensmo

Digitalsjef, MC Oslo

K

Kim Harald Jøranli

Daglig leder, MC Oslo