Råshot: Naturen rett på flaske

Helsedrikken Ritni Blåbær får nytt navn og design.

IMG 1672 2

– Vi har sett et behov for å fornye konseptet, sier daglig leder Astrid Lier Rømuld.

– Med «Naturen rett på flaske» som konsept, har produktene fått et friskt pust, både i navn og design.

Panorama Design står bak den nye merkevarestrategien. Kreativ leder Nichlas Tangen har jobbet med Askim Frukt- og Bærpresseri i over 15 år. Han forklarer at målet var å tydeliggjøre produktets unike egenskaper:

– Råshot er ikke en leskedrikk, men en naturlig vitaminbombe med ferske råvarer. Hver flaske Råshot Blåbær inneholder 1000 blåbær, mens Råshot Gulrot er laget av 4 gulrøtter, halv sitron og revet ingefær – alt uten tilsatt sukker.

IMG 1703 1

Håndverk og tradisjon er nøkkelord for Askim Frukt- og Bærpresseri. Dette gjenspeiles i det nye designet, som feirer råvarene og på en enkel måte viser hva produktet er.

Vi håper du liker den nye Råshot-serien!

Involverte byråer

Funkel logo
Funkel Filmproduksjon
L

Linn Enoksen

Produsent

M

Morten Nyheim Larsen

Regissør

J

Jan Kenneth Diesen

Foto

Andre involverte

A

Astrid Lier Rømuld

Ansvarlig hos Askim Frukt- og Bærpresseri

M

Monica Strengen

Ansvarlig hos Askim Frukt- og Bærpresseri