Råshot: Naturen rett på flaske
Helsedrikken Ritni Blåbær får nytt navn og design.
Aktuelt byrå
Panorama Design
– Vi har sett et behov for å fornye konseptet, sier daglig leder Astrid Lier Rømuld.
– Med «Naturen rett på flaske» som konsept, har produktene fått et friskt pust, både i navn og design.
Panorama Design står bak den nye merkevarestrategien. Kreativ leder Nichlas Tangen har jobbet med Askim Frukt- og Bærpresseri i over 15 år. Han forklarer at målet var å tydeliggjøre produktets unike egenskaper:
– Råshot er ikke en leskedrikk, men en naturlig vitaminbombe med ferske råvarer. Hver flaske Råshot Blåbær inneholder 1000 blåbær, mens Råshot Gulrot er laget av 4 gulrøtter, halv sitron og revet ingefær – alt uten tilsatt sukker.
Håndverk og tradisjon er nøkkelord for Askim Frukt- og Bærpresseri. Dette gjenspeiles i det nye designet, som feirer råvarene og på en enkel måte viser hva produktet er.
Vi håper du liker den nye Råshot-serien!
Involverte byråer
Linn Enoksen
Produsent
Morten Nyheim Larsen
Regissør
Jan Kenneth Diesen
Foto
Andre involverte
Astrid Lier Rømuld
Ansvarlig hos Askim Frukt- og Bærpresseri
Monica Strengen
Ansvarlig hos Askim Frukt- og Bærpresseri