Høyt til fjells med Slaatta Alpin
Blake til fjells med Sigdal Eiendom
Aktuelt byrå
![85778 b4657 original](https://kreativtforum.imgix.net/logoImage/85778-b4657-original.png?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=80&transformer=imgix&w=80)
Blake and Friends
![Slaatta2](https://kreativtforum.imgix.net/images/Slaatta2_200804_143526.gif?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=788&w=1400)
![Slaatta6](https://kreativtforum.imgix.net/images/Slaatta6_200804_143457.gif?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=788&w=1400)
![Slaatta1](https://kreativtforum.imgix.net/images/Slaatta1_200804_143444.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=788&w=1400)
![Slaatta3](https://kreativtforum.imgix.net/images/Slaatta3_200804_143431.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=788&w=1400)
![Slaatta4](https://kreativtforum.imgix.net/images/Slaatta4_200804_143418.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=788&w=1400)
![Slaatta5](https://kreativtforum.imgix.net/images/Slaatta5_200804_143405.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=788&w=1400)
![Slaatta7](https://kreativtforum.imgix.net/images/Slaatta7_200804_143352.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=788&w=1400)
![Slaatta8](https://kreativtforum.imgix.net/images/Slaatta8_200804_143339.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=788&w=1400)
![Slaatta10](https://kreativtforum.imgix.net/images/Slaatta10_200804_143326.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=788&w=1400)
![Slaatta11](https://kreativtforum.imgix.net/images/Slaatta11_200804_143313.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=788&w=1400)
Høyt til fjells bygges svært eksklusive og kostbare ferieboliger. Blakes oppgave var å utvikle kommunikasjon og materiell som presenterte prosjektet for målgruppen på en tiltalende måte. Målgruppen består av mennesker i alderen 30-60 år, som er vant til å bruke penger på kvalitet både hva gjelder produkter og opplevelser.
For å skape sterke emosjonelle bånd ble det utviklet et magasin som presenterte prosjektet, men som også presenterte Geilo som destinasjon. Dette gjelder f. eks. natur, mat, interiør og opplevelser. Det ble utviklet en grafisk profil som fanger det eksklusive og tidsriktige, men også det klassiske og sobre for å appellere til en livsstil målgruppen omfavner.