The Christmas Airportal

I sommer minnet Avinor reiseklare nordmenn på hvor ferien starter – og forsterket en positiv følelse mange kan kjenne på før avreise. Nå er det juleferien som står for tur.

Toppbilde Avinor Airportal

– Urolige tider og bekymring for strømprisene kan vi ikke gjøre så mye med, men vi kan bidra med trygge reiser og gode opplevelser på flyplassene før jul, sier Tone Tuxen, Markeds- og merkevaresjef i Avinor.

Tuxen er fornøyd med at julekampanjen også bidrar til å vise frem Avinor som en aktør ønsker å gjøre det de kan for at folk skal få gode reiseopplevelser.

– Vi vet at mange reiser med fly rundt jul. Vi vet også at mange synes det er stressende. Avinors oppgave som vertskap handler om å hjelpe folk til en enklere reise. Jo mer sømløs og stressfri vi gjør innsjekkingen og sikkerhetskontrollen, jo bedre blir reiseopplevelsen, og man kommer i modus for å benytte seg av mulighetene på flyplassen.

Se hovedfilmen her. Artikkelen fortsetter under.

Basert på tidligere suksess

– Avinors sommerkampanje fungerte veldig godt. Nå vet vi at mange gleder seg til å reise hjem eller bort i julen. Derfor vil vi denne gangen bidra med litt julestemning, og samtidig fortelle de reisende om juletilbudene på våre flyplasser, forteller Silke Salbert, Head of Trade Marketing i Avinor.

Filmelementene benyttes på en rekke digitale flater og utendørsløsninger. Kampanjen kombineres med målrettede taktiske budskap på flyplassene.

– Som nordlending som er vant til å reise hjem til julefeiring på en liten språkøy i Nord-Norge, får jeg alltid en spesiell følelse på flyplassen. En følelse som er nesten like god som når sølvguttene kommer på skjermen, forteller Melissa Kristiansen, kreatør i Knowit Experience mens hun drar nisselua godt nedover øra.

Andre involverte

S

Silke Salbert

Ansvarlig hos kunde 

T

Tone Tuxen

Ansvarlig hos kunde 

C

Cathrine Fuglesang Framholt

Ansvarlig hos kunde