Gull, sølv og bronse til Westerdals

Hallvard Fjeldbraathen og Morten Halvorsen fikk uttelling for tre av sine fire nominasjoner i Clio i Las Vegas i natt.

13309 258de original

Duoen vant gull i Interactive-kategorien for «www.Claim-it.com» for Element Skateboards. I samme kategori vant Burger King Grand Clio for jobben «Whopper Sacrifice», av Crispin Porter + Bogusky.

Sølvet tok de i kategorien Integrated med samme jobb. I denne kategorien vant presidentkampanjen til Barack Obama Grand Clio.

Bronsen vant de for jobben «Discovery Channel – Most Evil ‹The Fake Inbox›», i kategorien Innovative. Her vant tyske Sholtz & Friends Grand Clio med en jobb for Doppelherz Health Care Products.

For ordens skyld: Teamet deltar i studentdelen av konkurransen, men blir hedret på samme vis som andre vinnere.

Prisbefengte. Halvorsen og Fjeldbraaten går tredjeåret på Tekst og Art direction på Westerdals, og har gjort seg bemerket flere ganger det siste året, ikke minst ved å vinne den internasjonale konkurransen YoungGuns of the Month to ganger etter hverandre, både i januar og februar i år. De er også nominert i studentkategorien i årets D&AD.

Kreativtforum.no kommer tilbake med mer, der teamet forteller om reisen til 'Vegas med egne ord.

Se også www.clioawards.com.