Oljenorge40aar.no er FWA Site of the Day

Kitchens nettside for Oljeindustriens Landsforening (OLF), som feirer 40 år med norsk olje og gass, får heder fra Favourite Website Awards.

10177 61a01 original

Det er tredje gang Kitchen har blitt hedret med Site of the Day for sitt interaktive arbeid, denne gangen med utmerkelse for nettsiden som markerer at det er 40 år siden vi fant olje i Norge.

Oljenorge40aar.no er kåret til Site of the Day 2. juni og blir presentert på www.thefwa.com i hele dag. FWA hadde over 2.2 millioner besøk i mai 2009.

Se siden her: www.oljenorge40aar.no

Selve kampanjen for OLF startet påskeaften ved at reklamefilmen ble kjørt på TV2.

Teamet bak siden:
Konsulent: Bjørn Polmar, prosjektleder: Ellen Sørnes Hilleren, produsent: Martin Devold Soknes, AD: Anne Gravingen, tekst: Bendik Romstad, AD: Torkel Bjørnstad Sveen, tekst: Espen Lie Andersen og AD: Mattis Bentsen, AD ass: Håkon Stensholt.

Produksjonsselskap: Fi Stockholm.