OBOS utvider samarbeidet med JCP

Norges største boligbyggelag signerer rammeavtale etter prisvinnende eventsatsning.

91907 d4506 original
På bildet fra venstre: Martin Mathisen, Kjersti Morstad Høiby, Pål Aamodt, Kjetil Hancke Framstad og Vidar Windsland.

Boligbyggelaget OBOS og kommunikasjonshuset JCP vakte oppsikt tidligere i år, da de i forbindelse med musikkfestivalen Oslo Sommertid arrangerte 24 konserter på 24 timer i Oslo.

Konseptet «OBOS 24», som ble belønnet med den internasjonale BEA World-prisen i kategorien «Musical events», er et av flere spennende samarbeid for OBOS og JCP. Prosjektet vant nylig gull under HSMAI i kategorien «Beste event», og er i tillegg nominert til rekke andre priser.

Nå har OBOS utvidet sin rammeavtale med kommunikasjonshuset.

– Vi kjenner JCP godt fra før etter mange prosjekter sammen. Med mer fokusert strategisk satsing framover skal vi levere enda bedre arrangementer og prosjekter for våre kunder og medlemmer. Vi har allerede mange spennende planer for 2019, sier markedsdirektør Kjetil Hancke Framstad.

– En spennende aktør

Under «OBOS 24» spilte artister som OnklP, Hkeem og Stella Mwangi konserter på steder som en kaffebar, kulturministerens kontor og i operaens kantine, samtidig som alt ble dekket i en 24 timers live-sending på Facebook.

Account Director Martin Mathisen i JCP gleder seg over å kunne fortsette det gode og kreative samarbeidet med OBOS.

– OBOS er en spennende aktør som er villige til å satse på nye, kreative og morsomme aktiveringer for å nå frem til sine kunder og medlemmer. Vi i JCP ønsker å utfordre våre omgivelser og lage unike kommunikasjonsløsninger for våre kunder, så derfor gleder vi oss stort til å kunne samarbeide, utfordre og jobbe enda tettere med OBOS i tiden fremover.

– Eller for å si det med andre ord: OBOS er fine, vi er fine, så dette kommer til å bli råkult!