Aker Brygge til DDB

Aker Brygge har valgt DDB som sitt nye reklamebyrå, etter en konkurranse der flere byråer var involvert.

5041 41397 original

– Det er første gang jeg har sittet i en presentasjon uten å ha ett eneste spørsmål. DDB har adressert alle punktene vi var ute etter, og har lest mellom linjene i briefen vi ga, sier Senterleder Jannike Moe.

– Vi gleder oss veldig til samarbeidet med Aker Brygge, sier direktør Kirsti-Lill Toft Evang i DDB. Aker Brygge er i seg selv et fantastisk område med tilbud både av kommersiell og opplevelsesmessig verdi. Her ligger det mange spennende muligheter til videreutvikling. Moro!

Målet for samarbeidet er først og fremst å sette Aker Brygge på shopping-kartet.

Fra Rapp Collins DDB er det Lars Mathisen og Anne Myklebust som blir kreativt team, mens Hans Petter Stub er rådgiver.